چگونه می‌توان به Recycle Bin در گوشی‌های سامسونگ دسترسی پیدا کرد؟

بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل سامسونگ:

گاهی اوقات لازم است که بعضی از تصاویر و عکس‌هایی که به دلایل مختلف از گوشی سامسونگ پاک شده‌است را بازیابی کنیم. در ادامه ما در داخل یک جدول دلایل مختلف برای بازیابی عکس‌های پاک شده و همچنین روش مناسب برای بازیابی آنها را بیان کرده‌ایم. در نتیجه با ما در ادامه این مقاله  همراه باشید تا با روش‌های مختلف بازیابی عکس‌های پاک شده‌از حافظه داخلی گوشی سامسونگ آشنا شوید.

 

نحوه برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی سامسونگ:

نحوه بازیابی عکس از سطل زباله گوشی اگر در گوشی سامسونگ گلکسی خود یک عکس و تصویر ارزشمند را ناخواسته یا بنا به هر دلیلی پاک و حذف کرده اید و یا بدتر ، دستگاهتان خراب شده یا آن را ریست کرده اید و در نتیجه همه آنها را از دست داده اید بی گمان در به در ، در پی یافتن راهی برای برگرداندن عکس های خود هستید. در ادامه این مقاله میخواهیم روش هایی برای روش برگرداندن عکس های پاک شده از گوشی سامسونگ به شما بگوییم.

 

 چگونه عکس هایی که از سطل زباله گوشی پاک کردیم برگردانیم؟

برگرداندن فایل حذف شده از سطل آشغال گوشی سامسونگ برای پیدا کردن مکان فایل های حذف شده، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید: ابتدا وارد My Files شوید. روی سطل آشغال کلیک کنید . برای بازیابی هر فایل روی آن فایل و سپس روی Restore کلیک کنید تا با این کار آن فایل را به مکان اصلی خود برگردانید.

 

بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل سامسونگ:

 استفاده از برنامه گالری گوشی سامسونگ:

 

سطل زباله گوشی را بررسی کنید.

پیش از پاک شدن دائمی، تصاویر و ویدئوهای پاک شده برای مدت 30 روز در سطل زباله نگهداری می‌شوند.

مرحله 1. «Gallery App» را باز کنید > روی «منو» ضربه بزنید.

مرحله 2. گزینه «Trash» را انتخاب کنید > روی گزینه «Edit» بزنید.

مرحله 3. عکس‌هایی که می‌خواهید بازیابی شوند را انتخاب کنید > روی گزینه «Restore» ضربه بزنید.

 

سطل زباله گوشی را بررسی کنید

 

فعال‌سازی سطل زباله:

برای استفاده از امکانات «سطل زباله» باید پیش از پاک کردن عکس‌ها گزینه سطل زباله را روشن کرده باشید.

مرحله 1. «Gallery App» را باز کنید > روی «Menu» ضربه بزنید.

مرحله 2. گزینه «Settings» را انتخاب کنید > گزینه «Trash to Turn on» را انتخاب کنید.

 

استفاده از برنامه «Google Photos»

 

سطل زباله گوشی را بررسی کنید.

آیتم‌ها، پس از 60 روز نگهداری در سطل آشغال، به‌طور دائمی پاک می‌شوند.

مرحله 1. «Google Photos App» را باز کنید > روی «Library» ضربه بزنید.

مرحله 2. گزینه «Trash» را انتخاب کنید > روی واژه «Select» ضربه بزنید.

مرحله 3. عکس‌هایی که می‌خواهید بازیابی شوند را انتخاب کنید > روی گزینه «Restore» ضربه بزنید.

مرحله 4. روی فهرست «Pop-up» بزنید تا آیتم‌های انتخاب‌شده بازیابی شوند.

 

استفاده از برنامه «Google Photos»

 

حساب خود را بررسی کنید.

برخی عکس‌ها احتمالاً به‌این دلیل ناپدید شده بنظر می‌رسند که شما در حساب دیگری هستید. حسابی که وارد آن شده‌اید را بررسی کنید. آیا این همان حساب پشتیبان عکس‌های شما است؟ اگر نیست، نخست از این حساب خارج، و سپس، وارد حساب صحیح شوید.

 

برنامه ریکاوری عکس های قدیمی پاک شده گوشی با جادوگر بازیابی داده EaseUS:

نحوه بازیابی عکس از سطل زباله گوشی بهترین برنامه ریکاوری عکس گوشی سامسونگ و ریکاوری عکس های قدیمی پاک شده گوشی برنامه ریکاوری عکس EaseUS Wizard Recovery است. می‌توانید آن را هم برای ویندوز و هم برای مک دانلود کنید. برای ریکاوری عکس های پاک شده اندرویدی ابتدا کارت حافظه خود را از طریق کارت خوان یا از طریق شکاف کارت SD به رایانه متصل کنید. در ادامه برای اینکه بدانیم چگونه عکسهای پاک شده گوشی را برگردانیم با ما در تعمیرات موبایل سامسونگ همراه باشید.

  • برای بازیابی عکس های پاک شده ابتدا یک نرم افزار ریکاوری عکس از گوشی نصب کنید. می‌توانید جادوگر بازیابی اطلاعات را نصب و اجرا کنید.
  • پس از راه اندازی، کلیه درایوهای موجود را نشان می‌دهد که می‌توانید داده ها را بازیابی کنید. که شامل هارد دیسک شما و کارت حافظه باشد.
  • کارت حافظه را انتخاب کرده و Scan را بزنید. این برنامه در حال حاضر شروع به اسکن برای هر پرونده ای که می تواند بازیابی کند ، می کند.
  • با نسخه رایگان می توانید حداکثر ۲ گیگابایت داده را بازیابی کنید.
  • بسته به اندازه کارت و میزان اطلاعات در مورد آن، اسکن می‌تواند تا ۲۰ دقیقه یا بیشتر طول بکشد. اما لازم نیست منتظر بمانید که آن به پایان برسد.
  • روی پیکان کشویی کنار Graphics کلیک کنید و jpg را انتخاب کنید (یا هر نوع فرمت پرونده که تلفن شما در آن تصاویر را ذخیره می کند). تمام تصویری که می توانید بازیابی کنید در پنجره اصلی نشان داده می شود.
  • آنهایی را که می خواهید انتخاب کنید.
  • روی Recover Now کلیک کنید و مکانی را در هارد دیسک خود انتخاب کنید تا تصاویر خود را ذخیره کنید.
  • آنها در پوشه خود صادر و ذخیره می کنند. اکنون می توانید آنها را به تلفن خود کپی کنید.

 

برنامه ریکاوری عکس های قدیمی پاک شده گوشی با جادوگر بازیابی داده EaseUS

 

 

بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل سامسونگ:

چگونه عکس هایی که حذف کردیم را برگردانیم؟ اگر در گوشی از یک سرویس پشتیبان ابری یا یک کارت حافظه استفاده نمی‌کنید، بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل و ریکاوری صددرصد عکس بسیار سخت‌تر می‌شود. با وجود ادعاهای برخی از برنامه‌های آنلاین، برنامه ریکاوری تمام عکس های حذف شده وجود ندارد و هیچ راهی برای اسکن کردن حافظه داخلی گوشی شما برای برگرداندن عکسهای پاک شده وجود ندارد، مگر اینکه گوشی روت شده باشد.

 

برگرداندن عکسهای پاک شده با DiskDigger:

نحوه بازیابی عکس از سطل زباله گوشی برای بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل سامسونگ ، DiskDigger Photo را از فروشگاه Play نصب کنید. این برای برگرداندن عکسهای پاک شده و فیلم رایگان است، فقط در صورت بازیابی انواع دیگر فایل‌ها، باید هزینه بپردازید.

  • برنامه ریکاوری عکس را دانلود و سپس راه اندازی کنید.
  • اکنون گزینه‌های Basic Scan و Full Scan را مشاهده خواهید کرد.
  •  از گزینه Full Scan استفاده کنید.
  • حافظه داخلی تلفن خود را پیدا کنید.
  • روی آن ضربه بزنید، سپس نوع پرونده مورد نظر خود را جستجو کنید (احتمالاً JPG و/یا PNG).
  • برنامه بلافاصله شروع به اسکن می‌کند و به شما دسته‌ای از تصاویر بند انگشتی را نشان می‌دهد. اینطور نیست فقط عکس‌های حذف شده را نشان دهد بلکه هر تصویر در فضای داخلی تلفن شما به نمایش در خواهد آمد. بنابراین فرآیند کمی طول می‌کشد.
  • برای فیلتر کردن برخی از یافته ها، روی نماد تنظیمات ضربه بزنید. بر اساس حجم و تاریخی که عکس‌ها گرفته شده تنظیمات را تغییر دهید.
  • گاهی DiskDigger نمی‌تواند هر عکس حذف شده را پیدا کند. برای ریکاوری عکس های پاک شده گالری  آنهایی را که می‌خواهید پیدا کنید ، انتخابشان کنید و روی بازیابی ضربه بزنید.
  • مکانی را که می‌خواهید فایل را ذخیره کنید انتخاب کنید.
  • در نهایت می توانید آنها را در یک برنامه خاص ذخیره کنید، یا آنها را مستقیماً درون پوشه دوربین خود قرار دهید. برای این کار پوشه DCIM را انتخاب کنید و OK را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *