نرم افزار Evernote

خوشبختانه اپلیکیشن های متنوع بسیاری برای نوت برداری و یادآوری انجام امور وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید برای تمامی کارهایتان برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشید و زمان خود را مدیریت کنید.
یکی از این اپلیکیشن های کاربردی، نرم افزار«Evernote» نام دارد که در واقع دفترچه یادداشت هوشمند و همیشه در دسترس شما محسوب می شود که با استفاده از آن انجام هیچ کاری را فراموش نمی کنید و حتی می توانید برای برخی امور مهم خود نیز یادآور (Reminder) تنظیم کنید.
البته برای مدیریت و ساماندهی انجام کارهای شخصی و گروهی خود نیز می توانید از نرم افزار trello استفاده کنید و با ایجاد چک لیست و ستون های مختلف، تمامی task های مورد نظرتان را با شرح جزئیات کامل در آن وارد کرده و برنامه ریزی دقیقی برای انجام teamwork و امور خصوصی خود داشته باشید.

معرفی برنامه Evernote:

همانطور که اشاره کردیم نرم افزار Evernote یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و شبیه به برنامه Notion است که دفترچه هوشمند شما برای ثبت وقایع مهم، مناسبت ها، خاطرات روزانه، برنامه ریزی انجام امور و یادداشت برداری محسوب می شود که به کمک آن می توانید به صورت دقیق و هوشمندانه برای کارهای خود برنامه ریزی کرده و هیچ کار مهمی را از قلم نندازید.
تنظیم Reminder برای یادآوری انجام امور مهم و ضروری یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی این اپ است که به شما امکان می دهد برای برخی نوت های خود گزینه یادآور را فعال کنید تا evernote آن رویداد مهم را در روز و ساعت دلخواه به صورت اعلان متنی یا صوتی به شما یادآوری کند.
شما می توانید بدون هیچگونه محدودیتی در این اپ نوت های متنی اضافه کنید، آنها را ذخیره و همگام سازی کرده و حتی با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. علاوه بر آن نیز قادرید نوت های مختلف خود مانند یادداشت ها و تکالیف درسی، خاطرات روزمره و یا لیست خرید خود را از یکدیگر جدا کرده و آنها را گروه بندی کنید تا نوشته هایتان نظم و ترتیب بیشتری داشته باشند و به نوعی سازماندهی شوند.
امکان سرچ هوشمند نیز از دیگر قابلیت های کاربردی و جذاب این نرم افزار است که به شما امکان می دهد Note مورد نظر خود را در میان یادداشت های دیگر جستجو کرده و خیلی سریع متن دلخواه خود را پیدا کنید.
شما همچنین می توانید نوت های خود را با دستگاه های دیگری همچون رایانه و یا گوشی دیگری نیز همگام سازی کنید و علاوه بر موبایلتان، آنها را در یک دستگاه دیگر نیز ذخیره کرده و به نوعی نسخه پشتیبان از آنها تهیه کنید.

به یادداشت های خود عکس و صدا اضافه کنید:

یکی دیگر از قابلیت های جذاب و کاربردی این اپ امکان اضافه کردن عکس، صدا، جدول، طرح، اسناد و مدارک دیگر به نوشته هایتان است. یعنی به راحتی می توانید خاطرات و یادداشت های خود را به حالت مصور ثبت کننید و حتی به آنها Voice نیز اضافه نمایید. امکان ادیت فایل ها نیز پس از ایجاد آنها امکان پذیر است.

ویژگی های برنامه:

1-امکان نوشتن و ادیت یادداشت ها و برنامه های روزانه
2-تنظیم یادآور برای انجام کارها و مناسبت های مهم و ضروری
3-قابلیت همگام سازی با سایر دستگاه ها
4-امکان اضافه کردن عکس و صدا به note ها
5-قابلیت اضافه کردن متن های دست نویس
6-جستجوی هوشمند نوشته ها
7-ایجاد پوشه های مجزا برای جدا کردن متن ها از یکدیگر
8-امکان اشتراک گذاری
9-ذخیره ، همگام سازی آسان و سریع یادداشت ها
10-امکان جست و جوی هوشمند برای یافتن متن دلخواه در میان یادداشت ها
11-امکان ایجاد یک لیست خرید و یا لیست کار
12-اسکن کارت های دیجیتال، ویزیت و … برای اضافه کردن به یادداشت ها
13-قابل استفاده برروی اسمارت فونت ها، تبلت ها و کامپیوتر
14-امکان سازماندهی یادداشت های نوت بوک و برچسب ها
15-تشخیص نوشته های دست نویس
16-پشتیبانی از  Drag & Drop
17-امکان گروه بندی یادداشت ها
18-پشتیبانی از فرمت های مختلف از نوع متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
بنابراین اگر می خواهید کارهای روزمره خود را به صورت اصولی انجام دهید و هیچ رویداد و مناسبت مهمی را فراموش نکنید حتما نرم افزار Evernote را بر روی گوشی خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *