نرم افزار Code VBA

Code VBA نرم افزاری قدرتمند برای توسعه دهندگان نرم افزار و کاربران MS Office است که می توانند با آن Code VBA را سریعتر و آسان تر بنویسند.

Code Explorer به شما امکان می دهد به رویه ها به سرعت پیمایش کنید و بسیاری از ویژگی های مفید مانند قرار دادن فراخوانی رویه با آرگومان ها، آزمایش رویه از پنجره immediate، نظر دهی کد و مرتب کردن کد تورفتگی را اضافه می کند.

با استفاده از نرم افزار Code VBA می توانید کارهایی مانند وارد کردن داده ها، ایجاد نمودارها و گزارش ها، و محاسبه فرمول ها را به صورت خودکار انجام دهید. این می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کمک کند.

با استفاده از Code VBA می توانید برنامه های کاربردی سفارشی ایجاد کنید که نیازهای خاص شما را برآورده می کنند.

این برنامه ها می توانند برای انجام کارهایی مانند مدیریت پایگاه داده، ایجاد وب سایت یا انجام محاسبات پیچیده استفاده شوند.

نصب و راه‌اندازی این مجموعه بسیار ساده و سریع است و به محض کپی شدن فایل‌های مرتبط، شما می‌توانید به انواع قابلیت‌های زبان ویژوال بیسیک در Microsoft Access, Excel و … بهره‌مند شوید. به کمک امکان VBA Fragment Editor، شما می‌توانید هر قطعه از کد را با های‌لایت‌های رنگی مشاهده کنید و به شکل بسیار ساده و آسان قسمت‌های مورد نظر خود را تغییر دهید.

اگر که در پروژه اکسل یا اکسس نیاز به برخی تغییرات کاستومایز شده دارید، این افزونه کاربردی می‌تواند شما را در اضافه کردن انواع کنترل‌ها در قالب زبان ویژوال بیسیک یاری کند.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Code VBA:

1- استفاده از خط کد های آماده VBA برای گسترش قابلیت های Excel, Access, Word
2- کمک به نوشتن دستی بلک کد های بزرگ
3- ساخت کلاس ها و فرم های کاربری سفارشی
4- گسترش کتابخانه Code VBA با قطعات کد و سورس های آنلاین
5- افزودن امکانات سفارشی و کاربردی در فرآیند توسعه نرم افزار یا کار کردن با مجموعه آفیس
6- فراخوانی وتست پروسیجرها و پارامترهای ورودی
و …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *